امروز سه شنبه ۱۳۹۸ سي و يکم ارديبهشت
نقش نوآوری اجتماعی در موفقیت کسب‌وکار: (ارزش مشترک در صنعت)
نام نويسندگان : جولیا اشمیت
نام مترجمان : علی‌اصغر سعدآبادی، آرمین گلچین، حسین مقدسیان
نام انتشارات : انستیتو ایزایران
سال انتشار 2015
كليد واژگان فارسی نوآوری اجتماعی در حقیقت راهکاری مبتکرانه برای حل مشکلات اجتماعی است. نوآوری اجتماعی نسبت به راهکاری قبلی اثربخش‌تر، کاراتر و پایدارتر است و به جای افراد، برای کل جامعه ارزش و منفعت خلق می‌کند. در حقیقت نوآوری اجتماعی به راهکارها، استراتژی‌ها و یا مفاهیمی اطلاق می‌گردد که مشکلات و نیازهای جامعه را نسبت به راهکارها و روش‌های قبلی به شیوه مناسب‌تری برطرف می‌کنند. فصل اول این کتاب در حقیقت مقدمه نویسنده را تشکیل می‌دهد و در آن به کلیاتی درباره وضعیت موجود و نارسایی‌های کسب‌وکارها در جنبه‌های زیست
كليد واژگان انگلیسی
ثبت کننده مقاله: hamed mazarei

تاريخ: ۱۳۹۴/۷/۱۵ تعداد بازديد : ۱۱۳۱


فايل ها

صفحه اصلی      درباره ما      ارتباط با ما
.تمام حقوق این سایت متعلق به انجمن مديريت فناوری ايران می باشد
.هرگونه كپي برداري با ذكر منبع بلامانع است در غير اين صورت پيگرد قانوني دارد
طراحی و اجرا توسط وب باکس پورتال