امروز سه شنبه ۱۳۹۷ بيست و هشتم اسفند
نقش گرایش بازار و استراتژیک بر روی نوآوری در شرکت های متوسط و کوچک (شهرک های صنعتی استان تهران)
نام نويسندگان : ندا علیقلی، فریز طاهری کیا
نام كنفرانس و شماره آن : سومین کنفرانس بین المللی، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
سال انتشار 2013
كليد واژگان فارسی گرایش بازار، گرایش استراتژیک، استراتژی نوآوری، توسعه محصول جدید
كليد واژگان انگلیسی Market orientation, strategic orientation, innovation strategy, new product development
ثبت کننده مقاله: IRAMOT .

تاريخ: ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ تعداد بازديد : ۹۶۰


فايل ها

صفحه اصلی      درباره ما      ارتباط با ما
.تمام حقوق این سایت متعلق به انجمن مديريت فناوری ايران می باشد
.هرگونه كپي برداري با ذكر منبع بلامانع است در غير اين صورت پيگرد قانوني دارد
طراحی و اجرا توسط وب باکس پورتال