امروز دوشنبه ۱۳۹۸ پنجم فروردين
تاثیر قابلیت دوسویه بر تجاري سازي فناوري در گروه صنعتی ایران خودرو
نام نويسندگان : پروانه گلرد ، هدا سادات احمدی دزفولی
نام كنفرانس و شماره آن : سومین کنفرانس بین المللی، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
سال انتشار 2013
كليد واژگان فارسی قابلیت دوسویه، تجاري سازي فناوري، صنعت، سازمان های تحقیق و توسعه، یافته های تحقیقاتی
كليد واژگان انگلیسی mutual functionality, technology commercialization, Iran Khodro Industrial Group
ثبت کننده مقاله: IRAMOT .

تاريخ: ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ تعداد بازديد : ۹۷۴


فايل ها

صفحه اصلی      درباره ما      ارتباط با ما
.تمام حقوق این سایت متعلق به انجمن مديريت فناوری ايران می باشد
.هرگونه كپي برداري با ذكر منبع بلامانع است در غير اين صورت پيگرد قانوني دارد
طراحی و اجرا توسط وب باکس پورتال